Cigar Asylum Cigar Forum Mobile
Page 5 of 25
« First < 345 6715 > Last »
Jokes>Your earworm is ...
shade 07:07 PM 05-04-2014
Nah nah nah nah nah nah, nah nah nah, hey Jude
[Reply]
mk05 07:27 PM 05-04-2014
Speaking of "nah"

na nanananaaa nanananaaaa nanana nanana. nanananaaaaaaaaa

:-)

I bet no one knows what song that is.
[Reply]
DonWeb 07:50 PM 05-04-2014
I got a freaky ole lady name a cocaine Katy
Who embroiders on my jeans
I got my poor ole grey haired daddy
Drivin' my limousine
[Reply]
kugie 08:04 AM 05-05-2014
I met her in a club down in North Soho
Where you drink champagne and it tastes just like Cherry Cola
C-O-L-A Cola
She walked up to me and she asked me to dance
I asked her her name and in a dark brown voice she said, "Lola"
L-O-L-A Lola, lo lo lo Lola
[Reply]
dave 08:29 AM 05-05-2014
ain't good for nothin'....cept put a man six feet in a hole
[Reply]
dave 08:29 AM 05-05-2014
oh....I'm still a page behind...lol
[Reply]
dave 08:32 AM 05-05-2014
tell me why I don't like Mondays
[Reply]
Ye Olde Phart 08:33 AM 05-05-2014
I read the news today, oh boy
4,000 holes in Blackburn, Lancashire
And though the holes were rather small
They had to count them all
[Reply]
AdamJoshua 09:49 AM 05-05-2014
Don't bring me down, down down down down down
[Reply]
icehog3 10:45 AM 05-05-2014
**** that ****, 'cause I ain't the one, fo' a punk police with a badge and a gun, to be beatin' on, and thrown in jail, we can go toe to toe in the middle of a cell....
[Reply]
Dave128 10:49 AM 05-05-2014
workin' 9 to 5.....
[Reply]
dave 10:59 AM 05-05-2014
Everybody wants a new romance
Everybody's going off the deep end
Everybody needs a second chance, oh
[Reply]
icehog3 11:01 AM 05-05-2014
He said, "I got to go but my friend can stick around"
[Reply]
Porch Dweller 11:11 AM 05-05-2014
There's an old man sitting next to me making love to his tonic and gin
[Reply]
dave 11:41 AM 05-05-2014
No, I ain't seen my baby since the night before last,
Gotta get a drink man, I'm gonna get gassed
Gonna get high man, I ain't had enough,
Need me a triple shot of that stuff
[Reply]
icehog3 02:40 PM 05-05-2014
Now I'm not like this, I'm really kinda shy, but I get this feeling, whenever you walk by...
[Reply]
Porch Dweller 04:20 PM 05-05-2014
If you look at your reflection in the bottom of a well,
What you see is only on the surface.
When you try to see the meaning hidden underneath,
The measure of the depth can be deceiving
The bottom has a rocky reputation.
[Reply]
TXRebel 02:45 AM 05-06-2014
A-well-a everybody's heard about the bird!
Bird bird bird, bird's the word
A-well-a bird bird bird, bird is the word
A-well-a bird bird bird, well-a bird is the word
A-well-a bird bird bird, bird's the word
A-well-a bird bird bird, well-a bird is the word
A-well-a bird, bird, bird's the word
A-well-a bird bird bird, bird's the word
A-well-a bird bird bird, well-a bird is the word
A-well-a bird, bird, bird's the word
A-well-a don't you know, about the bird?
Well, everybody knows that the bird is the word
[Reply]
mk05 04:28 AM 05-06-2014
No.......why did you just do that....NOOOOOOOOOOOO

hmmm...how about, "I CAMMMEE IN LIKE A WRRREECCCKING BALLLLLLL"

:-)
[Reply]
kugie 04:58 AM 05-06-2014
There she was just a walking down the street...
Singing.... Doo Wah Ditty Ditty Dum Ditty Doo
[Reply]
Page 5 of 25
« First < 345 6715 > Last »
Up